حضور پژوهشکده در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تهران

اولین حضور پژوهشکده در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تهران

پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی، برای اولین‌بار به همراه اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، به نمایندگی از معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک و کامپیوتر تهران (الکامپ) شرکت کرد.

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار به علاقمندان عرضه می‌گردد و فرصتی بی‌بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.
گروه اشاعه اطلاعات و دانش پژوهشکده مدیریت اطلاعات ومدارک اسلامی با مشارکت فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، برای اولین‌بار به نمایندگی از معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیست و چهارمین دوره این نمایشگاه شرکت نمود و دستاوردهای فناورانه پژوهشگاه در حوزه نشر دیجیتال و مدیریت اطلاعات و دانش را ارائه نمود.
راه‌کار جامع نشر الکترونیک پژوهان، سامانه مدیریت اطلاعات و دانش، راه‌حل مدیریت اطلاعات مبتنی بر داده‌کاوی و هوش مصنوعی ازمهم‌ترین دستاوردهای پژوهشگاه در حوزه فناوری اطلاعات بود که در این نمایشگاه ارائه گردید و مورد استقبال بازدیدکنندگان نیز قرار گرفت. ناشرین و علاقمندان کتاب، کرسی یادگیری الکترونیک یونسکو، اتاق بازرگانی، مرکز رشد علوم اسلامی، دانشگاه مالک اشتر، ایران‌خودرو، مراکز علمی و پژوهشی مختلف کشور، خبرگزاری‌ها و ... بخشی از بازدیدکنندگان از غرفه پژوهشگاه در این نمایشگاه بودند.

منبع:

تاریخ خبر: 1397/5/10 چهارشنبه
تعداد بازدید کل: 290 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 291
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مركز اطلاعات و مدارك اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما