در هفتمین روز نمایشگاه سی و دوم

بازدید سرپرست پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی

همزمان با هفتمین روز برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، سرپرست پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی ضمن بازدید از این نمایشگاه گفت: کتاب نماد فرهنگ است و هر چه به کتاب و کتابخوانی توجه کنیم، در راستای اشاعه فرهنگمان تلاش کرده ایم.

معاون پژوهش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، با بیان این که پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به سهم خود در حوزه کتاب نقش مؤثری را ایفا کرده است، گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره فضای مجازی، این پژوهشگاه همزمان با ارائه آثار به صورت فیزیکی،آثار را در فضای مجازی نیز منتشر می کند و در ارائه آثار به شکل مکتوب نقش مؤثری را ایفا کرده است.
وی در ادامه تصریح کرد: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی امسال در نمایشگاه کتاب تهران حضور فعالی دارد، به رغم این که کتاب گران است، اما ملاحظه می شود که جمعیت بسیار زیادی از این نمایشگاه استقبال کرده اند.
سرپرست پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی، با بیان این که با توجه به تنوع کتاب ها و آثار، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به نسبت شرایط خوبی دارد، افزود: نشر این پژوهشگاه به نسبت دیگر انتشارات در شرایط خوبی قرار دارد و با توجه این که از چاپخانه خوب بوستان کتاب بهره مند می شود، امکان خوبی است.
قابل ذکر است نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در بخش های فارسی، بین الملل (عربی) و دیجیتال با 200 اثر به صورت فعال حاضر شده است.
سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه با "شعار خواندن توانستن است" در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود و از  از ساعت ۱۰ الی ۲۰ پذیرای عموم علاقه مندان است.

منبع:

تاریخ خبر: 1398/2/11 چهارشنبه
تعداد بازدید کل: 301 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 302
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مركز اطلاعات و مدارك اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما