در راستای اجرای مصوبه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد

کارگروه تعامل در خصوص همایش ملی بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی

نخستین جلسه کارگروه تعامل پژوهشکده های فلسفه و کلام و مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی در خصوص همایش ملی بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی سه شنبه 28 تیر 98 برگزار شد.

این کارگروه با هدف هماهنگی دو پژوهشکده در خصوص بند ج همایش ملی "بیانیه گام دوم و تمدن نوین اسلامی" با موضوع علم و پژوهش تشکیل شده است که نخستین جلسه آن با حضور روسای دو پژوهشکده به میزبانی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی یعقوب نژاد سرپرست پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی ضمن خوش‌آمدگویی، پیشنهاداتی را ذیل بند ج صورتجلسه مدیران پژوهشگاه ارائه داد و افزود: بایستی حسن نظر ریاست محترم پژوهشگاه را به دو پژوهشکده درمورد این همایش، قدر دانسته و از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنیم.
در ادامه نیز دکتر ابراهیم علیپور رییس پژوهشکده فلسفه و کلام، درباره این همایش و مشخصا حول محور تحلیل تجربه و دستاوردهای جمهوری اسلامی در حوزه علم و پژوهش و ارزیابی وضعیت کنونی مواردی را مطرح کرده و در پایان مقرر شد پژوهشکده فلسفه و کلام با همکاری پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی 10 کرسی علمی و 8 مقاله در حوزه علم و پژوهش تا تاریخ معین به دبیرخانه این همایش ارائه دهند.
منبع:
عكس هاي مرتبط :

تاریخ خبر: 1398/3/28 سه‌شنبه
تعداد بازدید کل: 317 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 318
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مركز اطلاعات و مدارك اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما