حضور پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی در نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار به نمایندگی از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار از تاریخ ۲۹ آذرماه تا ۵ دی ماه سال جاری به صورت مجازی و با شعار پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید برگزار می شود.

برخلاف وضعیت اقتصادی کشور فناوران و نخبگان فناور بدون توجه به آسیب های ناشی از شیوع کرونا در بستر رشد و توسعه و پیشرفت حرکت می کنند و خوشبختانه حرکت رو به رشد و توسعه ای شرکت های فناور در دوران کرونا بسیار چشمگیر و قابل ستایش بوده است به طوری مورد توجه و تمجید مسئولان ارشد کشوری قرار گرفته است.
تجربه برگزاری نمایشگاه در فضای وب تجربه ارزنده و مهمی خواهد بود ، بدون شک برگزاری نمایشگاه به صورت حضوری و چهره به چهره تاثیرگذاری و حس و حال خاصی دارد که قابل توصیف نیست و متاسفانه در سال جاری به دلیل شرایط ویژه از قابل اجرا نیست.

برگزاری نمایشگاه مجازی بار دیگر توانمندی و ظرفیت های فناوران را در مدیریت هوشمند جامعه با کمترین هزینه و در راستای تامین منافع و بهره وری اقتصادی کشور به منصه ظهور خواهد گذاشت.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار و رونمایی از دستاوردهای جدید با رویکرد کارافرینی و مهارت آموزی، برگزاری جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان، برگزاری جشنواره دانش آموزی و تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر و فناور و برگزاری نشست‌های تخصصی و سمینارهای علمی پژوهشی از جمله اقدامات برنامه ریزی شده در این ایام است.
شایان ذکر است با اعلام کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان قم، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان قم از ۲۹ آذرماه تا ۵ دی ماه برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت:www.qomstpfair.ir مراجعه فرمایند.
پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی به نمایندگی از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نیز همچون سال های گذشته در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و دستاوردهای فناورانه و فن بازار را ارائه خواهد کرد.
 
منبع:

تاریخ خبر: 1399/9/20 پنجشنبه
تعداد بازدید کل: 945 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 946
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مركز اطلاعات و مدارك اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما