مروری بر دیدارهای محققان و پژوهشگران پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی با مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(ره)

پژوهشگران و محققان پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی به همراه مدیران دفتر تبلیغات اسلامی جندین بار برای ارائه گزارش فعالیت ها و رونمایی از آثار پژوهشکده به محضر مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره) رسیدند تا از نظرات و توصیه های این مرجع بزرگ جهان تشیع استفاده کنند.

در سال 1390 برای رونمایی و ارائه گزارش در مورد پایگاه تخصصی اصول فقه خدمت ایشان رسیدند. مرحوم آیت الله صافی با کهولت سن در موقع نمایش اثر در ویدئو پرژکشن از جا برخواست و به نزدیک پرده نمایش رفت و با دقت اصطلاح نامه اصول فقه را بررسی کردند و از وجود این برنامه ابراز خورسندی کردند.
در سال 1394 برای رونمایی از فرهنگ نامه علوم قرآنی ملاقاتی با ایشان داشتند. معظم له بعد از رونمایی، این اثر را دردست گرفتند و برآن بوسه زدند. بعد از ارائه گزارش توسط دست اندرکاران به نکته ای در یکی از صفحات کتاب اشاره کردند که نشان از دقت نظر ایشان و مطالعه کتاب داشت. و در پایان فرمودند: واقعاً نمی دانم با چه زبان و بیانی تشکر کنم از عزیزانی که این کار بزرگ و افتخار آمیز را برای عالم روحانیت و مسلمانان انجام دادند.
در آخرین دیدار که در سال 1398 انجام شد معظم له با وجود کسالت، گزارش ارائه شده در مورد اصطلاح نامه فقه را با دقت نظر استماع کردند و در طول جلسه یک جلد از آن را دردست داشتند.
پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی ضایعه جبران ناپذیر ارتحال این مرجع عظیم الشان و مدافع بزرگ حریم اهل بیت(ع) را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبیری(مدظله)، حوزه های علمیه، عموم علاقه مندان و بیت شریف ایشان تسلیت عرض می نماید.
 
منبع:

تاریخ خبر: 1400/11/16 شنبه
تعداد بازدید کل: 120 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 121
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مركز اطلاعات و مدارك اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما