به منظور ثبت تجارب ارزشمند همکاران

تاریخ شفاهی کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی تولید شد

محتوای چند رسانه ای با موضوع تاریخ شفاهی کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی برای بهره گیری از تجارب و دانش سازمانی کارشناسان در پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی تولید شد.

استفاده از تجارب و دانش سازمانی غیر قابل تکرار کارشناسان و همکاران در بخش های مختلف، برای ادامه ماموریت دفتر ضروری به نظر می رسد. پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی در این راستا اقدام به تولید محتوای چند رسانه ای برای ثبت این تجارب ارزشمند کرده است.
با حضور کارشناسان کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی ضبط تاریخ شفاهی کتابخانه دیجیتالی بصورت چند رسانه ای انجام گرفت.
در ابتدای این برنامه آقای یحیی مهرگان کارشناس کتابخانه دیجیتالی به بیان روند شکل گیری و اهمیت این کتابخانه به عنوان یک ابزار مهم پژوهش پرداخت و توضیحی در مورد نرم افزار ها و شیوه تولید و ذخیره و بازیابی منابع دیجیتالی ارائه کرد.
در ادامه سید مالک طباطبائی از بنیانگذاران اولیه کتابخانه دیجیتالی سیر تطور کتابخانه در پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی را بیان کرد. 
وی در این برنامه نحوه فراوری متون خام با فرمت های مختلف و استفاده از آن در تولیدات نرم افزاری برخط و برمحمل(لوح فشرده) را تشریح کرد.
در پایان این کارشناسان برای ادامه کار کتابخانع دیجیتالی و تاثیرگذاری بهتر پیشنهاداتی ارائه کردند.
لازم به ذکر است تا کنون چند برنامه با موضوع تاریخ شفاهی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی تولید شده است که در آینده این کار در بخش های مختلف پژوهشکده ادامه خواهد داشت.
منبع:

تاریخ خبر: 1401/10/17 شنبه
تعداد بازدید کل: 229 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 230
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مركز اطلاعات و مدارك اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما