برگزاری ششمین جلسه شورای علمی گروه سازماندهی اطلاعات و مدارک

ششمین جلسه شورای علمی گروه سازماندهی اطلاعات و مدارک پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی در سال 99 با حضور اعضای هیئت علمی، محققان گروه و رئیس اداره پژوهش پژوهشکده برگزار شد.

حجت الاسلام سید تقی واردی ضمن تشریح مذاکرات صورت گرفته گفت: در این جلسه تعیین فلوچارت نمایه سازی برای نمایش فرایند نمایه سازی مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت تهیه آن تاکید شد. گروه به این نتیجه رسید علاوه بر این کار، نمودار فرایند برای دیگر فعالیت های گروه نیز تهیه شود.
مدیر گروه سازماندهی اطلاعات و مدارک ادامه داد: ترفیع سالیانه اعضای هیئت علمی هم بررسی شد و نتایج آن به اداره پژوهش ارسال خواهد شد.
وی در پایان به دیگر مصوبات این جلسه اشاره کرد و گفت: مقرر شد طرح اجمالی مآخذ شناسی توسط اعضای گروه بررسی گردد و نظرات خویش را کتبا در آن مندرج و در اختیار مدیر گروه قرار دهند تا برای اظهار نظر و تصویب خواهی به شورای پژوهشی پژوهشکده ارسال شود.
قابل ذکر است گروه سازماندهی اطلاعات و مدارک در زمینه نمایه سازی و بازنمایی اطلاعات برای تسهیل در امور پژوهشی فعالیت دارد و نمایه های موضوعی و ترکیبی انجام شده در پایگاه مدیریت اطلاعات علوم اسلامی در دسترس پژوهشگران است.
 
منبع:

تاریخ خبر: 1399/8/16 جمعه
تعداد بازدید کل: 945 تعداد بازدید امروز: 3
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 946
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مركز اطلاعات و مدارك اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما