کسب رتبه نخست در ارزیابی واحد های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی توسط گروه اشاعه اطلاعات و دانش

طی گزارش مدیر کل برنامه و بودجه و ارزیابی دفتر تبلیغات اسلامی، در ارزیابی فعالیت ها و بروندادهای 70 واحد اداری و پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، گروه اشاعه اطلاعات و دانش پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی رتبه نخست را کسب کرده است.

در این ارزیابی که با همکاری گروه برنامه ریزی و بودجه پژوهشگاه و با بررسی فعالیت های علمی، اجرائی و پژوهشی 70 واحد اداری و پژوهشی پژوهشگاه انجام شد، گروه اشاعه اطلاعات و دانش توانست با نمره 17/95 رتبه نخست را کسب نماید.
گروه اشاعه اطلاعات و دانش توانسته است تنها پایگاه بومی مدیریت اطلاعات علوم اسلامی را طراحی و تولید نماید که در آن همزمان ضمن ذخیره و استفاده از منابع دیجیتال می توان اصطلاح نامه نگاری، فرهنگ نامه نویسی و نمایه سازی مدارک اسلامی را بصورت کاملاً الکترونیکی انجام داد که بارها مورد توجه مراکز داخلی و جشنواره های بین المللی قرار گرفته است.
قابل ذکر است پزوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی در بین پژوهشکده ها و مراکز پژوهشگاه رتبه دوم و همچنین اداره امور پژوهشی این پژوهشکده با امتیاز 04/76 در بین ادارات امور پژوهشی پژوهشگاه رتبه اول را بدست آورده است.
 
منبع:

تاریخ خبر: 1399/8/29 پنجشنبه
تعداد بازدید کل: 978 تعداد بازدید امروز: 5
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 979
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مركز اطلاعات و مدارك اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما