به همت پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی برگزار شد

جلسه مشترک با پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی

در ادامه نشست های مشترک پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی با دیگر مراکز و پژوهشکده ها جهت آشنایی با فعالیت های پژوهشکده ها برای زمینه سازی تعامل و همکاری بیشتر، جلسه ای با پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهشی با حضور مدیران و کارشناسان دو پژوهشکده برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین الهی نژاد هدف از برگزاری این نشست مشترک را افزایش شناخت دو پژوهشکده نسبت به کارهای در حال انجام برای ایجاد زمینه همکاری دانست و مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه را معرفی کردند.
حجت الاسلام والمسلمین مجیدی نظامی:ضمن تشکر از تشکیل این جلسه بر اهمیت نقش مدیریت اطلاعات در تسهیل امر پژوهش برای پژوهشکده ها و مراکز علمی پژوهشگاه تاکید کردند.
در ادامه جلسه حجج اسلام حسین حسن زاده، عبدالرحیم سلیمانی و آقایان غفار شاوه ای، علی میرعرب ضمن معرفی کارهای انجام شده در پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی، آمادگی خود را در زمینه همکاری با پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی اعلام  کردند.
سپس حجج اسلام حسین الهی نژاد، خدامراد سلیمیان،جوادیان و آقایان محمود ملکی راد از پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی نقطه نظرات خود را برای تعامل و هم افزایی دو پژوهشکده بیان کردند.
در این جلسه برای بهبود تعامل و تسهیل در استفاده از امکانات و خدمات پژوهشی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی پیشنهادات ذیل ارائه شد:
1.    ضرورت معرفی فعالیت ها و امکانات پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی
2.    برگزاری کارگاه های متمرکز برای آشنایی پژوهشگران و استفاده از پایگاه مدیریت اطلاعات اسلامی
3.    برگزاری کارگاه آموزشی kms
4.    ایجاد فرایند خدمات پژوهشی در خصوص موضوع یابی و کتابخانه دیجیتالی
5.    ایجاد زمینه ترغیب پژوهشگران از پایگاه مدیریت اطلاعات اسلامی با تغییر دستوالعمل های ترفیع و تصویب موارد مرتبط در شورای پژوهشی پژوهشگاه
6.    برگزاری جلسات بین گروه های دو پژوهشکده جهت بررسی تخصصی زمینه های همکاری و هم افزایی
قابل ذکر است جلسات مستمری با پژوهشکده ها و مراکز علمی پژوهشگاه در دستور کار پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی برای بررسی زمینه های همکاری و هم افزایی پژوهشی در دستور کار قرار گرفته شده است.
 
منبع:

تاریخ خبر: 1400/11/5 سه‌شنبه
تعداد بازدید کل: 143 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 144
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مركز اطلاعات و مدارك اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما