با آغاز ماه مبارک رمضان پایگاه پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی به روزرسانی شد

فهرست نویسی بیش از 72 هزار رکورد پایان نامه

کارشناس کتابخانه دیجیتال پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی، با اعلام خبر به روز رسانی پایگاه پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی افزود : مجموع پایان نامه های فهرست نویسی شده در کتابخانه دیحیتالی این پژوهشکده تاکنون به بیش از 72 هزار رکورد افزایش یافت.

مهندس عیوضی کارشناس کتابخانه دیجیتالی بیان داشت: به دنبال اجرایی شدن برخی تفاهم‌نامه ها، در روزهای اخیر و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان 1000 رکورد پایان نامه حوزوی از کتابخانه آیت الله حائری و 1200 رکورد پایان نامه های دانشگاهی از دانشگاه باقرالعلوم به این بانک افزوده شده تا رقم کلی پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی به ترتیب به 13146 و 59240 تعداد رسیده و جمعا شامل 72386 تعداد پایان نامه گردد.
وی افزود : برای مطالعه این مدارک علاوه بر مراجعه حضوری به محل نگهداری سند امکان مطالعه برخط بخشی از پایان نامه ها از طریق سایت کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به آدرس http://dl.isca.ac.ir/faces/home.jspx فراهم شده است.
مهندس یحیی عیوضی در پایان آدرس دسترسی به کانال کتابخانه دیجیتالی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پیام رسان‌های داخلی را به شرح زیر اعلام کرد:
پیام رسان ایتا:
  https://eitaa.com/dl_islamicdoc_com
پیام رسان سروش:
https://sapp.ir/dl_islamicdoc_com
منبع:

تاریخ خبر: 1398/2/15 يكشنبه
تعداد بازدید کل: 346 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 347
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مركز اطلاعات و مدارك اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما