در پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی برگزار شد:

بررسی پیشرفت پروژه های قطبی گروه سازماندهی اطلاعات و مدارک

چهارمین جلسه مشترک پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی با میزهای تخصصی قطب های فکری – فرهنگی در سال جاری با حضور حجج الاسلام والمسلمین سالاری فر رئیس و شهبازی دبیر میز تخصصی تحکیم نظام خانواده از قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی و مدیر و اعضای هیئت علمی گروه سازماندهی اطلاعات و مدارک پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی برگزار شد.

چهارمین جلسه مشترک پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی با میزهای تخصصی قطب های فکری – فرهنگی در سال جاری با حضور حجج الاسلام والمسلمین سالاری فر رئیس و شهبازی دبیر میز تخصصی تحکیم نظام خانواده از قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی و مدیر و اعضای هیئت علمی گروه سازماندهی اطلاعات و مدارک پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی برگزار شد. در این جلسه مقدار پیشرفت، تنگناها و برنامه های آینده پروژه بانک اطلاعات طلاق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ابتدا آقای شاوه ای رئیس اداره پژوهش و حجج اسلام سید تقی واردی و سید مهدی مجیدی نظامی توضیحاتی درباره پیشرفت و روند کار پروژه بانک اطلاعات طلاق اعم از تدوین طرح، تعیین منابع، نحوه همکاری با مشاور و ناظر و بودجه مورد نیاز  ارائه کردند.
سپس رئیس میز تخصصی تحکیم نظام خانواده ضمن ابراز خرسندی از ارتباط مستمر بین این میز و گروه سازماندهی اطلاعات و مدارک به عنوان مجری، بر تهیه طرح تفصیلی برای ادامه پروژه بانک اطلاعات طلاق تاکید کردند.
در پایان در خصوص برآورد هزینه تهیه خروجی پروژه توسط مجری و همچنین معرفی یک نفر به عنوان مشاور و تهیه منابع الکترونیکی کتب و مقالات مورد نیاز توسط میز تحکیم نظام خانواده تصمیم گیری شد.
قابل ذکر است پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی ذیل پروژه‌های متنوع قطبی ارتباط با میزهای مرتبط را مد نظر دارد و همه پروژه‌ها را در حضور میزهای تخصصی مرتبط بررسی می نماید. 
 
منبع:
عكس هاي مرتبط :

تاریخ خبر: 1399/4/31 سه‌شنبه
تعداد بازدید کل: 123 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 124
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مركز اطلاعات و مدارك اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما